ponedeljek, 22. oktober 2007

Vilma-Štefanija

Živjo! Ime mi je Vilma-Štefanija. Po poklicu sem čarovnica. Kot vse moje prijateljice, tudi jaz vsako leto konec oktobra priletim iz svoje koče med ljudi. In jih strašim!

Letos je bil moj prvi postanek blejska osnovna šola in odločila sem se, da pogledam, če so otroci dovolj pridni, da mi jih tokrat ne bo treba strašiti.
Najprej sem se ustavila v 4. a. Očitno so me pričakovali, saj so vhod v svojo učilnico okrasili prav po čarovniško.

Na steno so mi celo pritrdili klobuk, če bi svojega slučajno pozabila.

Mislili so, da mi bo dolgčas, zato so mi v razred pripeljali družbo. Pravi, da mu je ime Jack in da je že nastopal v filmu.

Ugotovila sem, da tile četrtarčki sploh niso slabi. Kar pri njih bom ostala! Upam, da mi bodo dovolili, da bom še nekaj dni v njihovi družbi. Saj bom čisto pridna, brez skrbi!

20 komentarjev:

Anonimni pravi ...

zelo mi je lepo ,da imamo našo stran in ,da smo dobri razred.
tim matič

Anonimni pravi ...

s čarovnico Vilmo Štefanijo se imamo lepo. zala in laura

Anonimni pravi ...

Vila štefanija je zelo smešna



jana

Anonimni pravi ...

ko sva vstopili v razred sva bili preseneteni vse je bilo čarovniško.

Anonimni pravi ...

sveča ki je igrala jacka je dobra facka





tinkara,manja

Anonimni pravi ...

naš razred je zelo coll
tinkara manja

Anonimni pravi ...

naša čarovnica je imela poškodovano glavo,a smo jo popravili.zdaj smo jo obesili zraven kozovca.ponoči leti po našem razredu.

Anonimni pravi ...

vilma štefanija in jack ponoči strašita če kdo nagaja drugim ema in metka

Anonimni pravi ...

zelo mi je všeč naš razred .V razredu imamo čarovnico Vilmo Štefanijo in Jacka.

Anonimni pravi ...

ko sem videla jacka in vilmo števinjo sem bila vesela




ema

Anonimni pravi ...

mi smo res najboljsi razred na celi soli



MANJA

Anonimni pravi ...

VAS RAZRED JE RES PRFEKTN IN LEPO OKRASEN A ZA TO BOSKRBITE VI IN VASA PRFEKTNA UCITELJICA DANA





STANKA

Anonimni pravi ...

v avli imamo buče


Drejc

Anonimni pravi ...

jack in vilma števanija pazita na cel razred ponoči pa se skupaj igrata in zabavata vilma štefanija povabi jacka na metlo in skupaj letita po šoli včasih pa pospravljata šolo kadar čistilka kaj pozabi

Anonimni pravi ...

Naš razred je najboljši in najlepše okrašen. Vilma Štefanija in Jack pa sta naša nova strašna sošolca. Vilma 19., Jack pa 20. po vrsti.
Super, da imamo svojo spletno stran!!!

Vid K.

5. a razred pravi ...

Vid, tole je pa super ideja. Ju grem kar napisat v redovalnico :-) Upam samo, da nas med počitnicami ne bosta preveč pogrešala.

učiteljica Dana

Anonimni pravi ...

zelo sem vesela da je noč čarovnic,saj je to najstrašnejši dan v letu !!!!!!!!!!!!:)jana marku

Anonimni pravi ...

zelo imate lep in prijeten razred GRETTA MARKU JANINA SESTRA:)

Anonimni pravi ...

naš razred je najbolši razred na šoli ker ima spletno stran čajanko in najbolšo učiteljico

ema

Anonimni pravi ...

naš razred je nsjboljši razred na tej šoli.VILMA ŠTEFANIJA je najboljša čarovnica. Anuša Kraigher