torek, 2. oktober 2007

Zbiranje starega papirja


Na naši šoli bo 9. oktobra (od 12h do 18h) potekala papirna akcija. Vsak učenec naj se potrudi in zbere vsaj 20 kg starega papirja (seveda lahko tudi več :-))
Razredi in učenci na šoli tudi tekmujejo med seboj. Tiste razrede in posameznike, ki bodo zbrali največ papirja, čaka zanimiva nagrada.



19 komentarjev:

Anonimni pravi ...

V TOREK SMO IMELI PAPIRNO AKCIJO.Z OČIJEM SEM ZBIRAL PARIR,KI GA JE PRIPELJAL V TOREK.ZBRAL SEM 50 KG PAPIRJA.

Anonimni pravi ...

zelo se veselimo noč čarovnic imamo buče,čarovnico,ki ji ime VILMA JANA:)

Anonimni pravi ...

ZELO DOBRA JE BILA LUTKOVNA IGRICA VID SMUKAVEC

Anonimni pravi ...

V 4.a razredu se imamo zelo lepo imamo svoj plakat s pravili veliko iger upam,da nas bo učiteljica imela
tudi v 5. razredu


matic. senčar

Anonimni pravi ...

KMALU SE BLIŽA NOČ ČAROVNIC PAZITE DA VAS NEBO ČAROVNICA PRESTRAŠILA JANA :)

Anonimni pravi ...

Z našo učiteljico DANO se imamo zelo lepo včasih jo ne ubogamo ampak jo imamo zelo radi .In upam ,da bomo skupaj ostali do konca šolanja



matic senčar

Anonimni pravi ...

Jaka in Drejc sva zelo občudovala lutkovno igrico in bi jo rada spet videla

Anonimni pravi ...

V četrtem a razredu so zelo dobri igralci med dvema ognjema in vlečenju
vrvi .Pred nekaj dnevi smo premagali 4.b razred.Igrali smo med dvema ognjema in vlečenju vrvi. Vsi smo
bili zelo veseli


matic senčar

Anonimni pravi ...

MORAM REČI DA JE NAŠ NOVI SOŠOLEC ZELO DOBER.SKUPAJ SE IGRAVA V ŠOLI.RES JE DOBER.ZELO MI POMAGA INPRIJATELJA SVA.

Anonimni pravi ...

(laura) zbrala sem 245kg starega papirja.(zala)zbrala sem 58kg papirja. zala in laura

Anonimni pravi ...

HAHA ČAROVNICA VILMA JE PRIŠLAAAA DOHOVI V RAZREDU OKOLI LETIJO IN NAGLAS SE SMEJIJO UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU JANA 4.A

Anonimni pravi ...

V 4.a razredu se zelo veliko učimo
in imamo dobre ocene.Ubogamo učiteljico in je ne jezimo.Na naš razred sem zelo ponosen in mi je zelo všeč.



matic senčar

Anonimni pravi ...

Zeio mi je bila všeč lutkovna predstava
TimMatič

Anonimni pravi ...

dobro mi je bilo ,ko smo premagali 4b
razred pri igri med dvema ognjema in
vlečenju vrvi. pri igri med dvema ognjema sem bil dober

TIM MATIČ

Anonimni pravi ...

V 4.a razredu imamo zelo lepe stvari.
Včeraj nas je učiteljica spraševala
družbo.Bile so same petke.In upam,da bodo tudi do konca leta.In učiteljice DANE ne bomo nikoli pozabili.


matic senčar

Anonimni pravi ...

hojla noč čarovnic se bliža in dan se niža!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jana:)

Anonimni pravi ...

UČITELJICA DANA JE ZELO ZABAVNA.VELIKO STVARI NAM JE NAREDILA.IN ČE NEBI IMELI UČITELJICE DANE NEBI IMELI TAKO LEP RAZRED IN NEBI IMELI ČAROVNICE.ZELO LEPA JE.ZELO VELIKO BUČ IMAMO.VID SMUKAVEC

5. a razred pravi ...

Zelo me veseli, ko berem vaše komentarje in vidim, da se v razredu dobro počutite tako vi, kakor tudi jaz. Vse to nam uspeva SKUPAJ. Vsem nam želim, da se bomo lepo imeli še naprej.

Lep pozdrav,
učiteljica Dana

Anonimni pravi ...

Danes smo imeli dober pouk.V opbju smo se skrivali.Jutri bomo imeli športno vzgojo upam da bomo igrali med dvema ognjema,ali pa se igrali s padalom ali pa tudi štafetne igre.Jutri pridem všolo.Vid Smukavec.