ponedeljek, 22. oktober 2007

1. lutkovni abonma

Ogledali smo si lutkovno predstavo z naslovom Kje je lešnik? v izvedbi lutkovnega gledališča Teater za vse z Jesenic.

Vesela, prijazna, toda pozabljiva veverička Veva povabi prijatelja Vevija na večerjo. Pripravila mu bo presenečenje. Na žalost pa slastnega lešnika nikjer ne najde. Med iskanjem sreča žabo Žabico, hitrega polžka Bliska in pametnega ježka Pikpika. Vsi so lešnik sicer videli, toda kdo bi vedel, kje je zdaj!
Zgodbica pripoveduje o prijaznosti, ljubeznivosti in prijateljstvu.


TUKAJ (klikni na besedo) pa lahko poslušaš uvodno pesem, ki jo vsi že tako dobro poznamo, da ne bo težko zapeti zraven, kajne?

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

v razredu se imamo zelo lepo ker za nas poskrbi učiteljica






manja tinkara

Anonimni pravi ...

igrica je bila zanimiva, zabavna in vesela. zala in laura

Anonimni pravi ...

drejc in jaka sva zelo vesela,ker ste v razred prinesli Vilmo-Štefanijo in štrašansko švečo

Anonimni pravi ...

V ponedeljek 22.10.2007 smo si ogledali lutkovno predstavo Kje je lešnik?Zdelo se mi je zelo smešno in zanimivno.Najbolj mi je bilo ko je lešnik padel na žabimo glavo.In naj bolj žalostni del je bil ko je Veva jokala.


Metka Zupanc 4.a

Anonimni pravi ...

igrica mi je bila zelo vsec se posebaj zato ker smo se veliko igrali





manja

Anonimni pravi ...

tukaj smo gledali igrico zelo je bila zabavna . zala

Anonimni pravi ...

zelo mi je bilo všeč



TIM MATIČ

Anonimni pravi ...

Meni je bila ta igrica zelo všeč.



DREJC