sreda, 3. oktober 2007

Naše dopoldansko medrazredno druženje




Ob dnevu otroka, 3. oktobru, smo se 4. a in 4. b zbrali na šolskem igrišču in izkoristili dopoldne za prijetno skupno druženje.

Risali smo,



se igrali igri Polžek ter Križci in krožci,

se zabavali s padalom



in bili spretni na hoduljah.


Pomerili smo se tudi v igri med dvema ognjema ...



in zmagali!

Izjave po tekmi:



Na tekmovalnem sporedu je bilo vlečenje vrvi.




Tudi v tej disciplini smo zmagali!


Nastopali smo v postavi: Robert Bradule, Klemen Gaberšček, Laura Gašperšič, Anuša Kraigher, Manja Kraigher, Vid Krašovec, Luka Lakota, Tinkara Lukan, Tim Matič, Drejc Papler, Matic Senčar, Ema Serianz, Zala Serianz, Vid Smukavec, Jaka Stare, Eva Valant in Metka Zupanc.

Trener: Dana Sušnik

Pomočnik trenerja: Jana Marku

ČESTITKE ZMAGOVALCEM, zahvala in čestitke pa tudi našim "nasprotnikom", brez katerih današnji dan ne bi bil niti pol toliko zanimiv!



13 komentarjev:

Anonimni pravi ...

všeč mi je bil ta dan
zala

Anonimni pravi ...

všeč mi je bilo meddvema ognjema zala

Anonimni pravi ...

všeč mi je bilo ko smo vlekli vrv in se igrali polžka zala

Anonimni pravi ...

BILI SMO NA IGRIŠČU.TAM SMO SPUŠČALI BALONE,PO ASFALTU SMO RISALI S KREDAMI.IGRALI SMO SE IGRO, MED DVEMA OGNJEMA.PRI IGRI SMO ZMAGALI,4.B. RAZRED.

Anonimni pravi ...

vesela sem da smo zmagali v igri medvema ognjema in v igri vlečenje vrvi
MANJA

Anonimni pravi ...

VŠEČ MI JE BIL DAN OTROKA

Anonimni pravi ...

VŠEČ PA MI JE BILA TUDI IGRA POLŽEK
NA ZAČETKU ŠE NISEM VEDELA KAKO SE IGRA POLZŽKA POTEM PA SO ME ZALA LAURA EVA IN PA ANUŠA NAUČILE TO ZANIMIVO IGRICO

Anonimni pravi ...

RISALI SMO Z KREDAMI in se igrali vesela sem da smo zmagali npri igri medvema in ko smo vlekli vrv.Najbol mi je bila všeč igra ema serianz

Anonimni pravi ...

imeli smo se lepo. naučili smo se veliko novega. laurainzala

Anonimni pravi ...

imeli smo se lepo in se igrali:polžka,medvema,vlečenje vrvi zala

Anonimni pravi ...

Bil sem zelo vesel ko smo premagali
4.b med dvema ognjema in v vlečenju
vrvi in za nagrado smo dobili
čokoladne indijančke.Mislim,da je
bila takrat naša učiteljica zelo
ponosna na nas.In tudi smo bili ponosni na nas same.


matic senčar

Anonimni pravi ...

Ko je bila papirna akcija smo bili
na lestvici osmi jaz sem prinesel
91 kg.VENDAR NEKATERA SOŠOLKA NI SODELOVALA ZATO BO MORALA MED POČITNICAMI BITI V ŠOLI

5. a razred pravi ...

Res je bila učiteljica ponosna, Matic :-) Predvsem ker ste ZDRUŽILI moči in uspeli kot skupina.