ponedeljek, 15. oktober 2007

Spomini na 3. razred - 2. del

V knjižnici Blaža Kumerdeja na Bledu smo se za nekaj uric sprehodili v čas Antona Tomaža Linharta in "Pisali kot Linhart".


Punce so si nadele čepice, fantje lasulje, vsi pa smo si rokave zaščitili z "rokavčki".
V roke smo prijeli gosja peresa, jih pomočili v črnilo ter pisali in risali, kakor so to počeli v starih časih.

Na ročno izdelan papir smo po končanem delu odtisnili tudi pečat.

Uspeli so nam res krasni izdelki!


13 komentarjev:

Anonimni pravi ...

jaz takrat nisem bila z vami, ker sem imela nastop z violino.

Anonimni pravi ...

TUKAJ SMO RES ZELO LEPO PISALI IN RISALI KOT PRAVI UMETNIKI



MANJA

Anonimni pravi ...

NAŠ RAZRED JE RES KUL RAZRED TAKEGA RAZREDA BI SI VSAK KDO ŽELEL


MANJA

5. a razred pravi ...

Manja, se popolnoma strinjam s tabo!
Lep pozdrav vsem!

učiteljica Dana

Anonimni pravi ...

imeli smo se super. bilo je zelo zabavno. zala

Anonimni pravi ...

z učiteljico dano se imamo lepo kar žalostni bi bili če bi imeli zdaj drugo učiteljico zelo bi jo pohvalila

Anonimni pravi ...

na igrišču smo imeli kostanjev piknik .Tam smo se igrali,jedli kostanje in igrali med dvema ognjema.ROBERT BRADULE 4.A

Anonimni pravi ...

v tretjem razredu smo se imeli zelo lepo vesela sva da smo vstali skupaj z učiteljico dano

Anonimni pravi ...

vilma je vila ki nas straši


robert bradule4Arazred

Anonimni pravi ...

sem zelo vesel, da imamo tako lep razred



DREJC

Anonimni pravi ...

NA STENI IMAMO ČAROVNICO VILMO-
ŠTEFANIJO, VESEL SEM PA, DA NAS TAKO ZABAVA.

Anonimni pravi ...

jaz sem selo srečen da sem lahko v tem razradu še posebaj pa ker se bliža noč čarovnic.

Anonimni pravi ...

v četrtek sem zelo uspešno prispela na DEBELO SMREKO usi smo bili veseli,ko smo prispeli:) jana marku 4.a