sreda, 12. december 2007

Plemljeve delavnice

V okviru Plemljevih delavnic smo preživeli zelo zabavno popoldne, kjer smo doživeli veliko zanimivega.
Ogledali smo si plesno - akrobatsko predstavo Martin Krpan, ki nam jo je uprizorila skupina Flip.



Ob prikazanih spretnostih nam je zastajal dih.





Po predstavi smo si privoščili malico in eno partijo čokoladne tekme.



Ob koncu Plemljevega dneva pa smo se vsi zbrali v veliki telovadnici, kjer smo zaplesali nekaj plesov.
Bilo nas je veliko in vsi smo uživali!






4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Mislim ,da je bil to najboljši Pljemljev dan!
Vid K.

Anonimni pravi ...

Ta Plemljev dan mi je bil najboljši dan.Najbolj mi je bilo
ko smo se zabavali s plesom. Metka z.

Anonimni pravi ...

NAJBOLJ SO MI BILI VŠEČ PLESI.VŠEČ PA SO MI BILE TUDI PLEMLJEVE DELAVNICE.




EVA

Anonimni pravi ...

na plemljevih delavnicah mi je bila najbolj všeč predstava.