petek, 7. december 2007

Obiskal nas je Miklavž

Prvi decembrski mož, ki ljudi razveseljuje s svojimi darili, tudi na nas ni pozabil.
Prinesel nam je ogromno dobrot; od čokolade do piškotov in bonbonov. Kot da bi vedel, kakšni sladkosnedi smo!



Na socialnih veščinah pa smo se igrali prav posebno igro z naslovom Čokoladna tekma.
Kdor je vrgel šestico na kocki, si je lahko postregel s čokolado. Jesti pa jo je moral jesti z vilico in nožem. Če ga seveda prej ni kdo prehitel!



5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

učiteljica dana učeraj nisem mogla priti v šolo,ker sem močno padla in upam da ste se imeli SUPER nebodite u skrbeh jana :) NISEM V BOLNICIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HAHA:)=)=):)

5. a razred pravi ...

Joj Jana, upam, da ni tako hudo kot so tole sliši! Ali si bila pri zdravniku? Kaj je rekel? Upam, da boš čim prej v redu in da boš kmalu spet v šoli!

VSI DRŽIMO PESTI!

Anonimni pravi ...

sedaj je vse dobro ampak me vseeno še malo boli noga jutri nebom mogla na: ŠVZ z roko pa je vse uredu nimam polomljene ali zvite ! samo malo sem se upraskala ... ZDRAVNIK je rekel, da je use uredu naj vas ne skrbi jana marku

5. a razred pravi ...

Jana, ti si tako ali tako tak borec, da bi bilo fino, če bi ti mi vsi ostali pri tvoji dobri volji in vztrajnosti posnemali. Me veseli, da je vse ok!

Anonimni pravi ...

Želim vam vesele praznike.