četrtek, 22. januar 2009

Šli smo drsat

Končno smo se tudi mi odpravili na drsališče in si privoščili dve uri "ledene telovadbe".

Tudi tokrat nam je Manja pokazala svoje umetnije.


Lahko bi še kdaj šli, kajne? :-)

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

na drsanju je bilo zelo zabavno

Anonimni pravi ...

zelo se veselim,da bomo odšli v četrtek drsat in se bomo zabavali kot prejšni teden!!!!!!=)





~JaNa~ *MaRkU* 5.a

Anonimni pravi ...

tudi jaz sem se zabavala in upam ,da se bomo šli drsat še večkrat kljub temu ,da gremo še v četrtek 29.1.09

Anonimni pravi ...

jaz sem se zelo zabavala






anusa kraigher

Anonimni pravi ...

ko sem šel drsat sem se zabaval
robert5.a

Anonimni pravi ...

joj te naše trojke zaradi njih
nismo odlšlii drsat joj,joj,joj




haha!




manja

5. a razred pravi ...

Ja... ane? Pa bi blo fino še kdaj it :-)