petek, 5. december 2008

Naša učilnica je dobila novo obleko

Danes smo že zelo zgodaj zjutraj začeli pridno delati in preurejati našo učilnico.

Snežinke so zapadle tudi okrog našega kozolca.

S končnim izdelkom smo zelo zadovoljni, poleg tega pa smo se to dopoldne še odlično zabavali!



7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Danes je bilo kul, ker smo delali snežake, ptice, smrekce in sneg.



eva 5.a

Anonimni pravi ...

všeč mi je ker imamo tako lep razred kot noben drug




anuša

Anonimni pravi ...

Zelo sem vesel ker smo osvojili 1. mesto.Zelo pa sem tudi vesel ker smo premegali Žalec.Zdaj smo mi številka 1.Nič več Žalec.




Matic Senčar.

Anonimni pravi ...

Mi smo najbolši v igri med dvema ognjema.To itaq......


Matic Senčar.

Anonimni pravi ...

naši škl-jovci so najbolši







klemen

Anonimni pravi ...

5a je najboljši v škl







klemen

Anonimni pravi ...

5a so najbolši pri igri med dvemato ognjama to itaq najbolši