nedelja, 23. marec 2008

Igrica!

Za tiste, ki radi igrate igrice je tukaj ena, zelo enostavna.
Premikaš se s pomočjo puščic in presledka, ostalo pa ugotovite sami :-)

Veliko zabave!



6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Igrica je malo teška, ampak je zelo dobra!!!

Eva

Anonimni pravi ...

Igrica je kar zahtevna, ampak zelo zabavna.

JAKA

Anonimni pravi ...

Igrica na naši strani mi je zelo všeč.Najbolj pa mi je všeč ko jo naredim do konca.Danes mi je bilo zelo vsec ker sem se prvič pogovarjal po msn-ju z uciteljico Dano.Lepo jo pozdravljam in tudi vse moje sošolce.


2 april.2008 Matic Senčar

5. a razred pravi ...

Vračam pozdravčke nazaj tebi in jih tudi jaz pošiljam vsem ostalim!

Anonimni pravi ...

Ravno sedaj sem prvič obrnil igro, a je bila zelo težka.

Anonimni pravi ...

pozdravljam učiteljico dano in vse moje sošolčke

p.s. to je sam hec zej smo že veliki in nismo ve otročki ampak smo že "najstniki"

neznani avtor (daisy)