ponedeljek, 28. januar 2008

3. lutkovni abonma

Ogledali smo si lutkovno predstavo z naslovom Škrat iz opere.
Opero lahko doživljamo tudi na zabaven način. V zanimivi predstavi sta nam jo približala miška in zoprni, pardon, operni škrat (prav nič ni bil zoprn, tako ga kliče samo miška).


Ker smo prišli na predstavo prvi, smo lahko izbirali, kje bomo sedeli

Miško in škrata je med predstavo spremljal čelist ljubljanske Opere.

Miška živi v Operi in tam pogosto lahko posluša koncerte. Naučila se je celo nekaj odlomkov iz svoje priljubljene predstave.


Vendar njeno cviljenje lahko prebudi mačke, ki prav tako živijo v Operi. Teh pa se miška zelo boji.




Del opere Carmen pa prikazuje bikoborbo. Naučili smo se značilnih bikoborskih vzklikov.





5 komentarjev:

5. a razred pravi ...

Igrica mi je bila zelo všeć. Najbolj me je pritegnila rokoborba in miškino petje.
Lp
Vid K.

Anonimni pravi ...

TUDI MENI JE BILA IGRICA ZELO VŠEČ.NAJBOLJE ROKOBORBA IN CVILJENJE MIŠKE.

LP
ROBERT B.

Anonimni pravi ...

Igrica mi je bila zelo smešna in zelo zabavna. Najbol mi je bilo mišje petje in godernjanje škrata.

JAKA

Anonimni pravi ...

Ni mi lepo ,ker je naša učitlejica zbolela.Ampak je učitlejica Breda tudi zelo prijazna.Upam ,da se bo naša učiteljica Dana kmalu pozdravila.In,da bo v šolo prišla vesela.Kot vedno.Upam,da naša učiteljica Dana ne bo nikoli več zbolela.Če pa bo pa upam,da jo bo nadomeščala učiteljica Breda.

5. a razred pravi ...

Hej, dragi moji učenci!
Tudi meni ni prav nič, da manjkam od pouka že drugi dan, ampak res upam, da bom lahko že zelo kmalu z vami. In pa da ste pridni in ubogate učiteljice, ki me nadomeščajo.

Lep pozdrav vsem!