torek, 13. november 2007

Tehniški dan - Svetila

Tokrat smo se odpravili v TNP Bled, kjer so nam pripravili zanimivo delavnico o svetilih.
Za začetek smo si zamišljali, kako je bilo takrat, ko v hišah še ni bilo elektrike.

Ko smo spoznali veliko različnih vrst svetilk, smo prisluhnili odlomku iz knjige Preproste stvari, ki pripoveduje o "prihodu" elektrike v hišo.

Nato smo se še sami preizkusili v izdelavi svetilk.
Ogledali pa smo si tudi zanimive slike, ki so razstavljene v TNP-ju- Tokrat je avtor vseh gospod Ivan, ki ga poznamo že iz šole v naravi v Soči.

Sklenili smo, da se bomo v TNP, kjer je vedno zanimivo, še vrnili.



4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Hola chicos!

Hotela sem vam samo povedati, da sem se imela v torek na tehniškem dnevu zelo lepo! Poleg tega pa sem navdušena nad vašo spletno stranjo! Res ste super razred! Imejte se lepo še naprej in upam, da se še kdaj vidimo!
Lep pozdravček ali kot bi rekli Španci: besos y abrazos.
učiteljica Kristina

Anonimni pravi ...

Ko smo bili na tehtničnem dnevu smo
se imeli zelo lepo.Najbolj mi je bilo všeč ko smo delali svoje sve
tilke.Ko smo prišli v šolo pa smo
risali svetila.Vsak jih je lahko narisal več.



matic senčar

Anonimni pravi ...

Zelo mi je bilo dobro na tehniškem delu, ko smo delali sveče in ko smo bili v temi. Potem nam je gospa prižgala še sveče. Bilo je vedno bolj svetlo.
Zelo mi je bilo tudi všeč, ko smo
gledali Ivanove slike iz Soče.


TIM MATIČ

Anonimni pravi ...

NA TEHNIŠKEM DNEVU SMO SE IMELI ZELO LEPO IZDELALI SMO RES NAJLEPŠE SVETILKE RES SMO PRAVI UMETNIKI DANA PA NAM ŠE POSEBEJ POMAGA PRI TEM DA LEPŠE RIŠEMO